اسارت تعدادی از نظامیان سعودی به دست رزمندگان یمنی

منابع یمنی با اشاره به عملیات ویژه و موفق یمنی ها ضد نظامیان سعودی در جیزان از اسارت شماری از نظامیان سعودی خبر دادند.

اسارت تعدادی از نظامیان سعودی به دست رزمندگان یمنیبه گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع یمنی با اشاره به عملیات ویژه و موفق یمنی ها ضد نظامیان سعودی در جیزان از اسارت شماری از نظامیان سعودی خبر دادند.

یک منبع نظامی یمنی از عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن ضد نظامیان سعودی در قیس در جیزان خبر داد.

این منبع بیان کرد: در این عملیات دو نظامی سعودی و شماری از نیروهای ائتلاف کشته شدند. این عملیات در داخل اراضی سعودی در نزدیکی مرز با یمن رخ داد و ضربه مهلکی به سعودی ها وارد شد.

منبع یمنی به اسارت چهار نفر از نظامیان سعودی به دست یمنی ها اشاره کرد.

گفتنی است که قبلا منابع وابسته به انصارالله اعلام کردند: ارتش و کمیته های مردمی در مقابل عملیات های موفقی ضد نظامیان سعودی انجام دادند. دو نظامی سعودی در روستای حامضه و خلف جاضع نمیر جیزان هدف تک تیراندازان یمنی قرار گرفتند و کشته شدند. همچنین در حملات توپخانه ای و تک تیراندازان یمنی ها به مواضع نظامیان سعودی در روستای قوی در جیزان نیز یک نظامی کشته شد. در العشه در نجران نیز یک نظامی سعودی از سوی تک تیراندازان یمنی هدف قرار گرفت و کشته شد.

همچنین برخی منابع آگاه قبلا اعلام کردند که در ماه فوریه گذشته بیش از ۴۵ نظامی سعودی به دست یمنی ها کشته و ۱۹ نفر دیگر زخمی شده اند. این نظامیان در جریان عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان، نجران و عسیر کشته و زخمی شده اند.

این منابع اعلام کردند: آمار فوق در رسانه های عربستانی منتشر شده است و بعید نیست که آمار کشته و زخمی شدگان بسیار بیشتر باشد به ویژه که رژیم سعودی تلفات و خسارات خود را طی سه سال گذشته کتمان کرده است.

ماه فوریه گذشته مرگبارترین برای نظامیان سعودی و مزدوران آنها بود و یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن ضربات مهلکی به آنها وارد کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۶:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
همیشه برای برادران رزمندگان یمنی دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سربازان اسلام در یمن باد
ال سعود رو به نابودی هست .
آخرین اخبار