غبارروبی ضریح مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:ضریح مطهر امامزاده ظهیرالدین عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق در فضایی آکنده از معنویت عطرافشانی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛ حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت:ضریح مطهر امامزاده ظهیرالدین عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق در فضایی آکنده از معنویت و ذکر دعا و صلوات با گلاب ناب شستشو و عطرافشانی شد.

 حجت الاسلام  زارع زاده افزود: امروز علاوه بر غبارروبی و عطر افشانی، نذورات بقعه متبرکه نیز جمع آوری و به حساب مربوطه واریز شد.

وی گفت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تقویت باورهای دینی و نیز بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان مرکز فرهنگی قرآنی اوقاف نیز در این مکان مقدس راه اندازی شد.

حجت الاسلام  زارع زاده با اشاره به نزدیکی تحویل سال نو تصریح کرد:این آیین در جوار بقاع متبرکه با حضور روحانیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

زارع زاده همچنین با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر استان در امامزاده عبدالله بافق یادآور شد: این طرح به منظور استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروزی، ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیا، تبلیغ و ترویج سنت ‌های اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز، خدمت ر‌سانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در زائران بقعه متبرکه در این مکان اجرا می شود.

انتهای پیام/ ی

مراسم معنوی  غبارروبی و عطر افشانی امامزاده عبدالله بافق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار