مشاور ارشد سابق ستاد انتخاباتی ترامپ با رابرت مولر همکاری می‌کند

سم نونبرگ اعلام کرد در صورت دریافت احضاریه از طرف رابرت مولر، با تیم ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، همکاری خواهد کرد.

مشاور ارشد سابق ستاد انتخاباتی ترامپ با رابرت مولر همکاری می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، سم نونبرگ، مشاور ارشد سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد در صورت دریافت احضاریه از طرف رابرت مولر، با تیم ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، همکاری خواهد کرد.

نونبرگ در گفتگو با آسوشیتد پرس اعلام کرد: در نهایت من با آنها همکاری خواهم کرد. این در حالی است که مشاور ارشد سابق ستاد انتخاباتی ترامپ روز گذشته (دوشنبه) در مصاحبه با چندین رسانه اعلام کرده بود با رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و تبانی احتمالی میان اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ و مسکو، همکاری نخواهد کرد. نونبرگ همچنین در این مصاحبه ها کارتر پیج، مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ را به تبانی با روس ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا متهم کرده بود.

نونبرگ همچنین در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، احتمال تبانی ترامپ با روس ها را در جریان رقابت های سال 2016 میلادی بعید ندانست. با این حال، وی اذعان کرد در این خصوص مطمئن نیست.

سم نونبرگ در صورت خودداری از ادای شهادت، با زندان یا جریمه مالی مواجه می شد. این در حالی است که به نظر نمی رسد احتمال زندانی شدن دلیل تغییر موضع وی باشد. او در گفتگو با ام اس ان بی سی نیوز، احتمال زندانی شدنش را به سبب خودداری از همکاری با تیم مولر، «مضحک» خوانده بود.

در ادامه گزارش هیل آمده است سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید دوشنبه، اظهارات نونبرگ درباره احتمال تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه، را کم‌‌اهمیت خواند.
انتهای پیام/

همکاری سم نونبرگ با تیم ویژه تحقیقات درباره دخالت روس‌ها در انتخابات آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار