برگزاری جشن تکلیف 280 دانش‌آموز در منوجان

280دانش آموز منوجانی مکلف شدن خود را در کنار معلمان خود امروز جشن گرفتند.

برگزاری جشن تکلیف 280 دانش‌آموز در منوجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم چتروز مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت : یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما اعطا کرده کار تعلیم و تربیت بچه‌ها است.

وی افزود :معلم و کتاب خدا دو بال پرواز برای بچه‌ها است آینده جهان هستی در دست شما بچه‌هاست و اگر به بصیرت پیامبر اسلام (ص) عمل کنید، هرگز گمراه نخواهید شد و همیشه راه درست برای شما محقق می‌شود.

چتروز بیان کرد : رسالت آموزش و پرورش آموزش رسمی بچه‌هاست و آینده جامعه را این بچه‌ها تامین می‌کنند و اینکه بچه‌ها نسلی هستند که می‌توان آینده شهرستان و کشور را در دست آنها رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش منوجان اظهار کرد: کار سنگینی بر دوش معلمان است، چراکه بچه‌ها مسوولیت‌پذیری، عشق، تربیت را در کلاس درس می‌آموزند.

چتروز تصریح کرد: برای الگوپذیری بچه‌ها هیچ الگویی جایگزین معلم به ویژه در دوره ابتدایی نخواهد بود، لذا معلمان این دوره تحصیلی وظایف سنگین و حساسی را بر عهده دارند که باید به خوبی از پس آن برآیند.

وی خاطر نشان کرد : بچه‌ها باید قدر نعمات خدا را دانسته و سپاسگزار خداوند باشند وجشن تکلیف رسیدن به جایگاهی است که بچه‌ها می‌توانند با نماز خواندن با خدا حرف بزنید.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار