با هدف خدمت رسانی به زائران ؛

طرح بسیج سلامت نوروزی در بردسکن اجرا شد

با هدف خدمت رسانی به زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) درایام تعطیلات نوروزی طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان بردسکن از اول اسفند اغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی در بردسکن ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد خدمات سفر نوروزی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دربیمارستان ولیعصر (عج)، مرکز بهداشت، آزمایشگاه مرکزی و مرکز شبانه‌روزی انابد و اورژانس ۱۱۵ در ایام تعطیلات نوروز به‌طور کامل و مطلوب ارائه خواهد شد.

محمد حسین‌زاده افزود: با توجه به اینکه وضعیت بهداشت و درمان، نقاط قابل بهبود و محدویت‌های زیادی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دارد، در طول سال گذشته شبکه بهداشت و درمان بردسکن کارنامه بسیار خوبی از خود در مباحث خدمات بهداشتی درمانی، اورژانس جاده‌ای و بیمارستانی به همشهریان، مسافرین نوروزی و زائرین رضوی از خود به‌جا گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب در راستای تامین نیرو‌های تخصصی جهت حضور پزشکان متخصص در این ایام صورت گرفته است، گفت: طرح تشدید نظارت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، محل اسکان میهمانان نوروزی و پارک‌ها و کنترل آب آشامیدنی توسط چهار تیم نظارت و بازرسی بهداشت محیط در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند آغاز شده تا پایان تعطیلات نوروزیادامه دارد.
 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن  افزود: آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان‌ها از لحاظ تجهیزات و دارو جهت بیماران اورژانسی، فعالیت شبانه‌روزی مرکز تسهیلات زایمانی بیمارستان با حضور متخصص زنان و زایمان برای ارائه خدمات مطلوب به مادران بارداراز اهم برنامه‌های این مدیریت در ایام نوروز است.
 
انتهای پیام//و.ت
 

برگزاری نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد خدمات سفر نوروزی بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار