دیدار امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان

به مناسبت ۱۴ اسفندسالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی جمعی از امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.

نماینده، ولی فقیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در این دیدار ضمن تبریک این روز گفت: کمیته امداد در این استان بدون درنظرگرفتن قومیت و مذهب به دورترین نقاط نیز در حال ارایه خدمات است و محصلین و بیماران نیازمند تحت پوشش کامل قرار گرفته اند.

آیت الله سلیمانی افزود: یکی از شجره‌های طیبه‌ی جمهوری اسلامی همین کمیته امداد حضرت امام است که طراوت، شادابی و ثمردهی آن بقدری است که هر زمان اراده شود این شجره طیبه باردار است.

وی گفت: به کمک این نهادخیلی از خانواده‌ها به حد خودکفایی و رفع نیاز کامل رسیده اند که نشان دهنده سمت سوی آن‌ها درمان موقت نیست بلکه دایم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان نیز گفت: این نهاد با کمک مردم و هدایت مقام معظم رهبری و کمک‌های دولت مساعدت‌های متعددی را به نیازمندان در سطح استان داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد برای ارتقا باور‌های دینی گفت: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز مستمند در استان شناسایی شده که علاوه بر یارانه پرداخت‌های متعددی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشتی بیش از ۴۵ هزار نفر از کسانی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر هستند از خدمات بستری و ارژانسی بهرمند میشوند.

شهرکی گفت: به ۱۲ هزار کودک زیر ۶ سال هر ماه سبد کالا تحویل داده میشود.

وی از همه‌ی شهروندان خواست در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

انتهای پیام/گ

دیدار کارکنان کمیته امداد سیستان وبلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار