در چهارمحال و بختیاری:

افزایش ۲۳ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

از ابتدای امسال، کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری ۲۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک‎پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به مناسبت  روز احسان و نیکوکاری گفت: طی ۱۱ ماه نخست امسال، مردم این استان ۱۵۱ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهدا کردند که ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی افزود: از این میزان، ۳۱ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در قالب صدقه، ۵۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال در قالب زکات و ۶۱ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال از مراکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری شد.

ملک پور اضافه کرد: جشن نیکوکاری امسال نیز از ۱۶ اسفند ماه جاری به مدت ۳ روز در ۳۸۱ پایگاه نیکوکاری و ۲۷ پایگاه نمازجمعه چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

وی از مردم خواست: کمک‌های نقدی خود برای نیازمندان را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۸۸۳۱۳۰۰۰ در بانک ملی و شماره گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* به وسیله تلفن همراه پرداخت کنند.

۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان «روز احسان و نیکوکاری» و از ۱۴ تا ۲۰ اسفند به عنوان «هفته احسان و نیکوکاری» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

اهدای ۱۵۱ میلیارد ریال کمک به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.