جمعیت هلال احمر اردکان با اجرای طرح ملی امداد و نجات به استقبال نوروز می رود

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت:طرح ملی امداد و نجات نوروزی در سه پایگاه ثابت بین شهری در سه محور اصلی مواصلاتی شهرستان اردکان با همراهی بیش از 50 نجاتگر اجرا می شود.

جمعیت هلال احمر اردکان با اجرای طرح ملی امداد و نجات به استقبال نوروز می رود رئیس جمعیت هلال احمر اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:با نزدیک شدن به ایام نوروز سه طرح ملی همزمان با سراسر کشور از سوی جمعیت هلال احمر اردکان و با مشارکت بیش از 100 عضو داوطلب اجرا می شود.

 جواد کمال ابادی افزود:طرح ملی فرشتگاه رحمت با هدف تامین برخی اقلام معیشتی برای نیازمندان با همیاری و همت داوطلبان نیکوکار جمعیت آغاز شده است.

وی گفت:طرح ملی امداد و نجات نوروزی در سه پایگاه ثابت بین شهری در سه محور اصلی مواصلاتی شهرستان اردکان با همراهی بیش از 50 نجاتگر کادر و داوطلب با هدف پوشش حوادث احتمالی در جاده ها از روزهای پایانی اسفندماه کلید می خورد.

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان بیان کرد: جوانان عضو جمعیت نیز در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با استقرار در چهار ایستگاه; به راهنمایی مسافران و ارائه خدمات سلامت به میهمانان نوروزی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ی

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار