برگزاری جشنواره بهارگاهی ویژه استقبال از نوروز در خاش

جشنواره بهار گاهی ویژه استقبال از نوروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی در روستای کارواندر بخش مرکزی شهرستان خاش برگزار شد.

مجتبی شجاعی  بخشدار مرکزی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آمادگی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

مجتبی شجاعی اظهار داشت: مردم دهستان کارواندر همگام با سایر مردم بخش مرکزی و شهرستان خاش همه ساله در آستانه سال نو با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی شامل موسیقی و بازی‌های بومی و محلی، برپایی سیاه چادر، نمایشگاه آثار دستی و غذا‌های بومی و محلی از هم وطنان ایرانی به زیبایی استقبال می‌کنند.

وی افزود: ده‌ها عنوان برنامه و جشنواره فرهنگی برای استقبال از مهمانان نوروزی تدارک دیده شده که امیدواریم بتوانیم رضایت مسافران و مردم را جلب کنیم.

فرماندار شهرستان خاش نیزگفت: کارواندر از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده و مردم خون گرم و مهمان نواز این منطقه چشم انتظار حضور پرشور و صمیمانه مهمانان و گردشگران نوروزی هستند.

محمداکبر چاکرزهی افزود: وجود آبشارها، رودخانه، ارتفاعات و نخلستان‌ها و مزارع باقلا در این فصل از سال برای مسافران نوروزی لحظاتی خوش و ماندگاری را ثبت می‌کند.

دبیر جشنواره بهارگاهی کارواندر گفت: زنان و مردان روستایی در این منطقه با اصالت، نجابت و فرهنگ غنی خود هویت و ویژگی‌های ممتاز مهمان نوازی خود را به نمایش می‌گذارند.

اسلام ریگی کارواندری افزود: ارتفاعات سیاه بند، گل فشان طبیعی پیرگل، رودخانه ها، نخلستان‌های کارواندر در کنار آبشار‌ها و مهمان نوازی‌های مردم فرصتی ارزشمند را برای حضور هموطنان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ع

جشنواره بهارگاهی ویژه استقبال از نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار