پیام ترامپ در روز «سرود ملی» آمریکا چه بود؟

رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با روز «سرود ملی» خواسته خود را برای نحوه احترام گذاشتن به سرود و پرچم آمریکا تکرار کرد.

پیام ترامپ در روز «سرود ملی» آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  همزمان با روز «سرود ملی» در این کشور بار دیگر خواسته پیشین خود را برای احترام به سرود و پرچم آمریکا تکرار کرد.

ترامپ چندی پیش از مردم آمریکا به خصوص ورزشکاران و تماشاچیان خواسته بود هنگام پخش سرود ملی آمریکا از جای خود برخیزند و با گذاشتن دست روی قلبشان، سرود ملی آمریکا را زمزمه کنند.

او همزمان با روز سرود ملی در آمریکا ضمن برگزاری یک ویدئو کنفرانس، بار دیگر خواسته خود را تکرار کرد و گفت: ما به پرچم بزرگ آمریکا احترام می گذاریم و برای نشان دادن وفاداریمان (به این پرچم)  دست خود را روی قلب می گذاریم و  می‌ایستیم.

وی پیش از این، در یک سخنرانی در شهر «گرینویل» در کارولینای جنوبی اعلام کرد: «من با هر نوع اعتراضی موافق هستم. به جز اعتراضی که هنگام پخش سرود ملی می‌شود. اما هیلاری کلینتون از آن ورزشکارانی که هنگام پخش سرود ملی آمریکا به نشانه اعتراض از جای خود بلند نشدند، حمایت کرد».

سال گذشته میلادی، دونالد ترامپ در عداوت با انجمن ملی فوتبال (ان. اف. ال) دستور داد، بازیکنان و کادر هر تیمی که هنگام پخش سرود ملی آمریکا، زانو بزنند باید اخراج شوند. او معتقد است زانو زدن بازیکنان و ورزشکاران هنگام پخش سرود ملی آمریکا نوعی نشانه اعتراض است.  ترامپ بارها اعلام کرده است  ورزشکاران همانند نظامیان باید هنگام پخش سرود ملی بایستند و دست روی قلبشان بگذارند.

انتهای پیام/

خواسته دونالد ترامپ از مردم آمریکا هنگام پخش سرود ملی این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار