نتانیاهو وارد واشنگتن شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور سخنرانی در اجلاس «آیپک»، لحظاتی پیش وارد واشنگتن شد.

نتانیاهو وارد واشنگتن شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارانوت، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور انجام سفری پنج روزه و دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و شماری دیگر از مقامات آمریکایی و همچنین سخنرانی در اجلاس «آیپک»، لحظاتی پیش وارد واشنگتن شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با ترک تل آویو به مقصد واشنگتن گفت: این یک سفر بسیار مهم است و من با یک دوست بسیار عالی اسرائیل و دوست شخصی ام، دونالد ترامپ دیدار می کنم. من قصد دارم با ترامپ درباره مجموعه ای از مسائل صحبت کنم که اولین مسئله ایران است.

کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک از امروز یکشنبه به مدت دو روز طبق معمول هر سال، کنفرانس سالانه خود را با حضور چهره‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در واشنگتن برگزار می‌کند.

هدف اصلی این کنفرانس، طبق معمول، جلب حمایت بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلف است و به همین دلیل، گفته می‌شود یکی از محورهای اصلی کنفرانس امسال، بحث درباره ایران است؛ همچنانکه در وبسایت این سازمان صهیونیستی نیز، "تدوین یک استراتژی جامع درباره ایران" به عنوان یکی از بخش‌های اصلی دستورکار کنفرانس امسال معرفی شده است.

انتهای پیام/

سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاحق
۰۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
اسراییل هیچ کاری نمیتونه بکنه .
آخرین اخبار