آگهی های نسخه خوانی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی نیست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:هرگونه دعوت به همکاری از مراجع رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام می گردد.

مهدی محمدی  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  با اشاره به اقدام برخی سودجویان و استفاده از عناوینی چون جذب و استخدام نیروهای بهداشتی ، درمانی گفت: از عموم مردم بخصوص جوانان جویای کار خواهشمندم فریب وعده های این افراد را نخورده و صرفاً فراخوان های اعلام شده در مراجع مذکور را رسمی و قانونی قلمداد نمایند.

محمدی ادامه داد: هرگونه دعوت به همکاری از جمله فراخوان اعضای هیأت علمی ، استخدام یا جذب نیروها در تمام رده ها و به هر صورت از جمله ، رسمی ، پیمانی، قراردادی و شرکتی صرفاً از مراجع رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام می گردد.

وی اقداماتی از جمله نصب تراکت در معابر عمومی و حتی چاپ آگهی در روزنامه ها و یا وعده استخدام ‌و گذراندن دوره هایی برای استخدام توسط برخی شرکت ها و افراد غیر مسئول را از جمله موارد یاد شده دانست وگفت: این دانشگاه و وزارت بهداشت هیچگونه مسئولیتی در قبال این افراد و شرکت ها نمی پذیرد.

انتهای پیام/ز


دعوت به همکاری از مراجع رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار