اجرای ۸ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در نوشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر از اجرای ۸ هزار و ۷۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،موسوی مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر گفت: دو دستگاه پمپ مستغرق فاضلاب ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب تعمیر و اجزای معیوب تاسیسات تلمبه خانه‌ها موجود نیز اصلاح و بازسازی شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب پارسال در شهر نوشهر ساخته شد افزود: طرح مطالعاتی جمع آوری و تصفیه فاضلاب نوشهر و چالوس در سال ۷۲ و عملیات اجرایی آن در سال ۷۶ برای ۲۲۳ هزار نفر جمعیت آغاز شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر گفت: ۱۰۴ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و ۳ ایستگاه پمپاژ در این طرح ایجاد شد.
موسوی، تولید سرانه فاضلاب در این تصفیه خانه را ۱۴۰ لیتر نفر روز اعلام کرد و گفت: ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش این طرح قرار دارند و تا کنون ۶ هزار و ۳۵۰ فقره اشتراک نصب شد.
وی، عملیات اصلاح و توسعه ۲۷۰۰ متر شبکه توزیع آب درشهر‌های نوشهر و پول، حفر وتجهیز یک حلقه چاه آب شرب شهر کجور با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال آب به طول ۳ هزار و ۵۱۲ متر در شهر‌های کجور، پول و نوشهر و ساخت ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر پول با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه را از جمله اقدامات در حال اجرای امور آب نوشهر اعلام کرد و گفت: چهار هزار و ۲۱۰ مشترک در بخش فاضلاب در شهر نوشهر وجود دارد.
انتهای پیام/ک


طرح جمع آوری فاضلاب نوشهر همچنان در حال اجرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.