معاون استاندار اردبیل؛

سرمایه گذاری ها در زمینه ict عملیاتی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاری ها در زمینه ict عملیاتی شود.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،در جلسه بررسی عملیاتی سازی تفاهم نامه ها در حوزه ict افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده شرکت های سرمایه گذار بعد از عقد قرار داد باید کارهای خود را در حوزه ict عملیاتی کنند.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته در رابطه با حوزه ict مشخص می شود که هیچ گامی جهت توسعه پکیج نرم افزاری برداشته نشده است.

معاون استاندار اردبیل افزود: دیتا سنتر اولویت اصلی ما در حوزه ict است، لازمه ایجاد شهری هوشمند، داشتن زیرساخت های معتبر در نقاط مختلف است که این اقدام شایسته بصورت آنلاین اطلاعات لازم را برای شهروندان و مسافران ارایه می دهد در واقع رفاه و آسایش شهروندان را به دنبال دارد.

حسین زاده گفت: در شهرهای گردشگری از جمله سرعین و شهر اردبیل باید دیتا سنتر ایجاد شده و مجری های استانی نیز در این خصوص باید احساس مسوولیت کنند.

وی افزود: هر اقدامی که برای استان اردبیل انجام می شود باید در شان و منزلت استان بوده و جایگاه گردشگری و اقلیمی آن در رابطه با جذب توریست حفظ شود.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: اقامتگاه های مسافر، خانه مسافر یا بوم گردی در استان باید با هماهنگی ارگان های مرتبط توسعه یافته و شرکت های گردشگری بسته پیشنهادی و طرح خود را نسبت به جذب و ماندگاری بیشتر مسافران در زمستان ارایه دهند.

حسین زاده تصریح کرد: جاذبه های توریستی، اکوتوریست استان اردبیل و ابنیه های تاریخی باید به شکل صحیح تبلیغ شده و علاوه بر شهرهای دارای جاذبه توریستی روستاهای بکر و دارای هدف گردشگری نیز از نعمت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بهره مند شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط دیتابیس دهیاری ها به شرکت های عامل گردشگری ارایه دهند تا با ارتباط بیشتر روستاهای دارای خانه های سنتی به عنوان خانه مسافر مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/ح

ایجاد دیتا سنتر در شهرهای گردشگری استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.