همزمان با میلاد حضرت زهرا (س):

رواق حضرت زهرا (س) میزبان جشن‌های فاطمی می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت با سر سعادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه و جشن‌های متنوعی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

رواق حضرت زهرا (س) میزبان جشن‌های فاطمی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (س) برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه زائران خواهر در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره  به برگزاری پرسمان دینی ویژه دختران مقطع دبیرستانی افزود: این برنامه از ابتدای هفته جاری به صورت روزانه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در رواق حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.


وی از برگزاری برنامه سخنرانی و سرودخوانی ویژه خواهران خبر داد و گفت: مراسم‌های سخنرانی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد و در این مراسم‏ ها موضوعات اسرار تولد حضرت زهرا (س)، نقش مادران در مدیریت بحران خانواده، شاخص‏‌های شادی و نشاط در زندگی حضرت زهرا (س)، معرفت فاطمی و سبک زندگی اسلامی مورد تبیین و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در هفته جاری قبل از نماز ظهر و عصر نیز برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همراه سخنرانی و مداحی با حضور کارشناس دینی نیلچی‏زاده تدارک دیده شده است که طبق برنامه در رواق حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی برگزاری حلقه‌های مشاوره گروهی، گفتمان، تدبر در قرآن، سخنرانی، بیان احکام، کارگاه‌های مشاوره، تصحیح قرائت نماز و قرآن و ... را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه بانوان در هفته جاری دانست.

وی افزود: در رواق حضرت زهرا (س) برای عموم زائران برنامه فرهنگی ارائه می‏‌شود، در این رواق بانوان مجری و طراح برنامه‌ها هستند و سعی داریم این رواق کانون جامع برای ارائه خدمات فرهنگی به بانوان باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری ویژه برنامه های میلاد حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.