افاضلی: شکست مقابل استقلال خوزستان، آخرین باخت نفت در لیگ برتر است

سرمربی تیم نفت نوین تهران گفت: نفت به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کند چراکه شکست مقابل استقلال خوزستان آخرین باخت ما در لیگ برتر است.

افاضلی: شکست مقابل استقلال خوزستان، آخرین باخت نفت در لیگ برتر استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هومن افاضلی در نشست خبری پس از دیدار استقلال خوزستان و نفت نوین تهران درباره شکست تیمش در این بازی اظهار داشت: نیمه اول در سطح که مدنظرمان بود، بازی کرده و سه موقعیت خوب هم برای گلزنی خلق کردیم اما در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و روند بازی مطابق انتظاراتمان پیش نرفت.

او ادامه داد: شرایط این دیدار به شکلی بود که هر ۲ تیم برای گلزنی شانس داشتن. نباید این اتفاق برای تیم ما رخ می داد اما استقلال خوزستان روی یک ضربه کرنر به گل رسید. پس از دریافت گل برای جبران آن تلاش کردیم اما قبول دارم امروز (شنبه) زور لازم را برای نتیجه گیری نداشتیم.

افاضلی افزود: عکس العمل ما در مقابل گل استقلال خوزستان مناسب نبود. هرچند توانستیم حریف را به عقب ببریم اما پاس های آخرمان جفت و جور نشد. به عبدالله ویسی و تیمش تبریک می گویم چراکه این ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی داشت اما از آن بی بهره ماندیم. به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که از زمان حضور من در نفت برای به دست آوردن شخصیت تیمی تلاش کردند. شکست مقابل استقلال خوزستان، نخستین باخت نفت در هشت هفته اخیر بود و اطمینان دارم که آخرین باختمان هم است.

سرمربی نفت نوین تهران درمورد نیمکت نشین بودن بازیکنان باتجربه و بازی کردن نفرات جوان این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: عادت ندارم درمورد بازیکنانم صحبت کنم اما ترکیب تیم را براساس تمریناتی که در طول هفته انجام می دهیم و همچنین شکل بازی، انتخاب می کنیم. به نظرم تصمیم های خوبی هم می گیریم. تمام بازیکنان نفت قابلیت بالایی دارند و تاکنون حرفه ای عمل کرده اند. در کل تمام مجموعه خوب و حرفه ای نفت برای قرار گرفتن در ترکیب تلاش می کنند.

افاضلی درباره شانس بقای نفت نوین در لیگ برتر گفت: با یک باخت، شرایط تیم خطرناک نمی شود چراکه امتیازهای زیادی باقی مانده است و مطمئن باشید در فاصله ۳ هفته مانده به اتمام لیگ بقای نفت در لیگ تضمین می شود.

او درمورد تعویض حمید خدابنده لو در نیمه اول دیدار نفت و استقلال خوزستان گفت: خدابنده لو دچار کشیدگی عضلانی شد و کادرپزشکی تشخیص داد او نمی تواند بازی را ادامه دهد. به همین دلیل او را تعویض کردیم.

افاضلی درباره ارزیابی اش از عملکرد داور این بازی تصریح کرد: عملکرد داور عالی بود. هرچند او اشتباهاتی داشت اما داور هم مانند بازیکن و مربی حق اشتباه دارد. با این حال تصمیم های رضا عادل تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

سرمربی نفت نوین تهران درمورد مهم ترین دلیل افت کیفیت تیمش نسبت به بازی های قبلی گفت: یکی از مهم ترین دلایل این امر تفاوت سطح حرارت اهواز با محلی است که ما در آن تمرین می کنیم. با این وجود زمین ورزشگاه غدیر فوق العاده بود. در هفته بیست و پنجم که بازی ها به صورت همزمان برگزار نمی شود، باید ساعت دیدارهایی که در خوزستان برگزار می شود به شکلی باشد که درجه حرارت روی کیفیت بازی تیم ها تاثیر نگذارد. اعتقاد دارم دیدار استقلال خوزستان و نفت در ساعت مناسبی انجام نشد.

انتهای پیام/

اظهارات هومن افاضلی درباره دیدار نفت- استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار