لحظه پیاده شدن نیروهای امدادی در ارتفاعات ۴۰۰۰ متری کوه دنا +فیلم

نیروهای هلال احمر و ارتش در چهاردمین روز از عملیات انتقال پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج در ارتفاعات ۴۰۰۰ متری کوه دنا کار خود را آغاز کردند.

لحظه پیاده شدن نیروهای امدادی در ارتفاعات ۴۰۰۰ متری کوه دنا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز یکشنبه 29 بهمن یک هواپیما از نوع ای‌تی‌آر۷۲ – ۵۰۰ که متعلق به هواپیمایی آسمان بود در مسیر تهران-یاسوج با ٦٠ مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و 2 نفر خلبان و کمک خلبان سقوط کرد.

این هواپیما،ساعت 8 صبح فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد. هواپیمای مذکور پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد و بر اثر برخورد به کوه دنا در منطقه سمیرم اصفهان سقوط کرد.

چند روز بعد، مأموران امداد و نجات با مشقت زیاد توانستند لاشه‌ی این هواپیما را پیدا کنند و شروع به بازگرداندن پیکرهای مسافران این هواپیما کردند، اما به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، عملیات با کندی پیش می‌رود.

در ادامه ویدئویی از لحظه پیاده شدن نیروهای هلال احمر و ارتش از بالگرد در ارتفاعات ۴۰۰۰ متری کوه دنا در چهاردمین روز از عملیات انتقال پیکرهای هواپیمای تهران-یاسوج را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

لحظه پیاده شدن نیروهای امدادی از بالگرد در کوه دنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
کاش برف و یخ زودتر اب میشد تا پیکرها پیدا شن
آخرین اخبار