ویسی با ۳ غایب مقابل نفت/ بازگشت کولیبالی به فهرست استقلالی‌ها

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار با نفت تهران ۲ مصدوم دارد.

توافق استقلالی ها با هاماربی سوئد/ ویسی با 2+1 غایب مقابل نفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار دربی 86 پایتخت که با پیروزی استقلالی ها به پایان رسید، مدیران باشگاه هاماربی سوئد به دعوت باشگاه استقلال خوزستان به ایران آمدند و شهرآورد پایخت را از نزدیک تماشا کردند. همچنین آنها صبح امروز ( جمعه ) با امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، جلسه‌ای در مورد همکاری‌های 2جانبه در خصوص موضوع آکادمی، دیدارهای دوستانه و برپایی اردوهای مشترک برگزار کردند و به توافق رسیدند.

قرار است مسئولان باشگاه هاماربی از مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان دعوت کند تا او به سوئد برود و قراردادی با هم امضا کنند.

همچنین استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا ( شنبه ) میزبان نفت است و در صورت پیروزی می تواند در جدول لیگ به امتیاز 23 برسد.

آبی پوشان در این دیدار سعید زارع و عادل کلاه کج را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت جونیور مارینی برای تقابل با شاگردان افاضلی مبهم است و در چند ساعت مانده به بازی مشخص می شود.

موسی کولیبالی هم که به دلیل مشکلات مالی در تمرینات استقلال خوزستان غایب بود، با اضافه شدن به تمرینات، به طور قطع در فهرست 18 نفره آبی ها قرار می گیرد.

استقلال خوزستان با کسب 23 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و باید در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ، فردا ( شنبه ) از ساعت 15:30  به مصاف نفت برود.

انتهای پیام/

استقلالی ها با 2 غایب مقابل  نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار