دایی: حق دارم سر بازیکنانم فریاد بکشم/ اینفانتینو می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: حق دارم سر بازیکنانم فریاد بکشم و اگر این موضوع با بی احترامی همراه نشود، مشکلی نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار سایپا و فولاد خوزستان درباره برتری ۲ بر صفر تیمش بیان کرد: بازی سختی بود. متاسفانه در نیمه اول اصلا نمایش خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و بچه های ما خوب بازی کردند. فکر می کنم شایسته این پیروزی بودیم و کسب ۳ امتیاز دیدار با فولاد، تیممان را به ادامه لیگ امیدوار کرد.

او ادامه داد: سعی می کنیم در تعطیلات لیگ از لحاظ تاکتیکی روی سایپا کار کنیم و پس از سال ها این تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسانیم.

دایی درمورد اعتراضش به عملکرد بازیکنان سایپا در برخی لحظات این دیدار گفت: این مسائل طبیعی است. زمانی که یک هفته نکات تاکتیکی را به بازیکنان انتقال می دهیم اما آن ها وظایفشان را درست انجام نمی دهند، باید با فریاد زدن تیم را به شرایط مدنظرم بازگردانم. در طول هفته با دستیارانم حریفان را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت آن ها کار می کنیم. اگر داد و فریاد من همراه با بی احترامی نباشد، مشکلی به وجود نمی آید. در کل حق دارم سر بازیکنان تیم خودم داد بکشم.

آقای گل فوتبال ملی جهان درمورد ارزیابی اش از حضور جیانی اینفانتینو در ایران تصریح کرد: خودمان باید به خودمان کمک کنیم‌. نباید انتظار داشته باشیم‌ اینفانتینو کار خاصی انجام دهد. حضور او در ایران به بسیاری از مسائل کمک می کند و می توانیم از فیفا کمک بگیریم.

دایی درباره دیدار بعدی سایپا مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: آن‌ بازی سال آینده برگزار می شود و در حال حاضر نظری ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران درباره میزان رضایتش از آرمان رمضانی گفت: از تمام‌بازیکنانم رضایت دارم‌. به نظرم‌آرمان می تواند دست کم ۳۰ تا ۴۰ درصد وضعیتش بهتر از این شود. رمضانی علاقه زیادی به پیشرفت دارد و با دل و جان کار می کند. از زمانی هم که به سایپا آمده به ما کمک کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات دایی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
علی دایی هرکاری کنه عشقه
آخرین اخبار