پورموسوی: همچنان برای کسب سهمیه آسیا شانس داریم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: باوجود شکست مقابل سایپا همچنان برای کسب سهمیه آسیا شانس داریم.

پورموسوی: همچنان برای کسب سهمیه آسیا شانس داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار سایپا تهران و فولاد خوزستان بیان کرد: کسب این ۳ امتیاز مهم و حساس را به تیم سایپا تبریک می‌گویم. نمی‌توانم درمورد کیفیت بازی هم صحبت کنم چراکه با توجه به شرایط زمین، توپ بیشتر از اینکه روی زمین در جریان باشد، روی هوا بود. به دلیل خرابی زمین نتوانستیم از بازی روی زمین استفاده کنیم. در بازی هوایی هم ضعیف بودیم و در نهایت بازنده شدیم.

هر تیمی کمتر اشتباه کند، به پیروزی می‌رسد

او ادامه داد: پس از گل اول سایپا، ۲ موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم بازی را به تساوی برسانیم، اما در فوتبال تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی می‌رسد. مانند دیدار با استقلال مقابل سایپا هم مرتکب اشتباه شدیم و شکست خوردیم.

شکست سایپا ارتباطی به عملکرد داور ندارد

پورموسوی درباره اینکه داور در دقیقه ۹۰ به جای اعلام پنالتی به سود فولاد به دلیل خطا روی حسن بیت سعید، تصمیم گرفت خطای هند این بازیکن را اعلام کند و به او کارت زرد نشان دهد، اظهار داشت: فکر می‌کنم داور در آن صحنه اشتباه کرد چراکه کمک داور اطمینان داشت توپ با دست بیت سعید برخورد نکرده است. شکستمان را گردن داور نمی‌اندازیم، اما فکر می‌کنم اعتراض کادرفنی حریف به داور در بین ۲ نیمه سبب شد او در نیمه دوم محتاط‌تر سوت بزند. عملکرد داور هیچ ارتباطی به باخت فولاد نداشت. با این حال کارت زردی که به بیت سعید نشان داد، می‌تواند در بازی‌های حساس آتی گریبان تیم ما را بگیرد.

فاصله مان با مدعیان کسب سهمیه زیاد نیست و می‌توانیم آسیایی شویم

سرمربی فولاد خوزستان درمورد کاهش شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا گفت: همچنان به کسب سهمیه آسیا امید داریم چراکه اختلاف امتیازمان با سایر مدعیان زیاد نیست و باید با برخی از این تیم‌ها بازی کنیم. در تعطیلات لیگ برتر باید روی تمرکز بازیکنانمان کار کنیم.

هواداران فولاد حق اعتراض دارند

پورموسوی در مورد درخواست هواداران فولاد از علی اژدری زاده برای کناره گیری از مدیریت این باشگاه بیان کرد: با توجه به نتایج اخیر فولاد هواداران حق اعتراض دارند، اما باید ظرفیتمان را بیشتر کنیم تا از این لحاظ به هم نریزیم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی نتایج ضعیف را جبران کنیم.

برای نتیجه گیری در فولاد نیاز به زمان دارم

پورموسوی درمورد ارزیابی اش از عملکرد فولاد تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: به این دلیل با فولاد قرارداد ۲ ساله بستم که با تغییر ۸۰ درصدی ترکیب تیم، برای نتیجه گیری نیاز به زمان داشتم. با تلاش بازیکنان توانستیم در فصل اول کارمان به چیزی که مدنظر داریم، دست یابیم، اما فولاد ناگهان دچار افت شد و اعتراض هواداران هم سبب شد بازیکنانم از لحاظ روحی با مشکل مواجه شوند. با این حال آن‌ها نباید شکننده باشند و با یک اعتراض کوچک تمرکزشان را از دست بدهند.

او ادامه داد: تمام برنامه ریزی ام برای فصل دوم است، اما تلاش می‌کنیم در فصل جاری هم به موقعیت خوبی برسیم. از هواداران می‌خواهم در پنج بازی آتی هم به من فرصت بدهند و پس از اتمام فصل ببیند آیا در فولاد خوزستان تاثیرگذار بوده ام یا خیر. البته از آنجاییکه این تیم در ۲ فصل گذشته نتیجه نگرفته بود، هواداران انتظار داشتند در لیگ هفدهم نتایج بهتری بگیریم. انشالله پس از تعطیلات باردیگر تیم خوبی می‌شویم.

تا پایان فصل پیراهن مشکی می‌پوشم

پورموسوی درباره اینکه مشکی پوش ماندنش در بازی با سایپا گفت: تا آخر فصل پیراهن مشکی با دکمه‌های سفید می‌پوشم و این موضوع ربطی به حواشی ندارد. بازیکن سایپا در دقیقه ۲۰ اشتباه کرد، اما مهاجم ما نتوانست گلزنی کند، اما رمضانی از اشتباه بازیکن فولاد به گل رسید. موفقیت‌های فولاد ربطی به پیراهن من ندارد چراکه اگر این پیراهن تا این اندازه انرژی داشت، در پنج هفته اخیر هم‌نتیجه می‌گرفتیم.

سرمربی فولاد درمورد احتمال برکناری اش در پایان فصل گفت: تمام برنامه‌های من ۲ ساله بوده است. بدون شک جایگاهم در فولاد را از دست نمی‌دهم، اما اگر این اتفاق رخ دهد از عملکردم راضی هستم.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی در پایان دیدار مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار