ایستادگی ومقاومت نسخه شفابخش در مقابل زورگوئی های استکبار جهانی

امام جمعه ریگان گفت: امروز آنچه که باعث پیروزی نظام ما وجبهه مقاومت شد ایستادگی ومقاومت بود که این نسخه شفابخش در مقابل زورگوئی‌های استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی خطیب جمعه ریگان با اشاره به سالروز وفات ام البنین وروز تکریم از مادران وهمسران شهدا گفت: همسران ومادران شهدا ام البنین‌های انقلاب هستند که  از عزیزترین وبهترین سرمایه‌های خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران نظم وامنیت خودشان را امروز مدیون شهدای نظم وامنیت می‌دانند بیان داشت دشمنان این انقلاب به دنبال مخدوش کردن امنیت در جامعه هستند
امام جمعه ریگان افزود نظام اسلامی به همه اقوام ومذاهب وفرق اسلامی که به صورت مسالمت آمیز با حفظ شئون اسلامی وحفظ خطوط قرمز در این نظام زندگی می‌کنند به همه آن‌ها احترام می‌گذارد واگر کسانی بخواهند آلت دست استکبار بشوند واین امنیت پایدار که از خون هزاران شهید به وجود آمده است زیر سوال ببرند به شدت نظام اسلامی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد: مادران وهمسران شهدای جنگ تحمیلی شهدای مدافع حرم وشهدای نظم وامنیت با صبر واستقامت خودشان در برابر سختی‌ها ومشکلات وفقدان عزیزانشان حماسه‌ای جاوید خلق کردند که قلم وزبان قاصر از این ایثار ومجاهدت‌ها واز خود گذشتگی هاست .
وی با اشاره به اینکه امروز دیده بان این نظام رهبری معظم انقلاب وقانون اساسی هم نقشه راه است بیان داشت: عده‌ای امروز می‌خواهند در این کشور بدون دیده بان ونقشه راه حرکت کنند که به بیراه می‌روند وعاقبتی مانند بنی صدر در انتظار آنها است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه خشکسالی‌های پی در پی در این شهرستان مشکلاتی برای اهالی ریگان به وجود اورده است بیان داشت: نماز طلب باران با شکوه خاص در شهرستان برگزار خواهد شد .
وی با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: با توجه به فرار رسیدن سال نو به یاد فقرا ونیازمندان نیز باشیم
امام جمعه ریگان اظهار کرد: امروز آنچه که باعث پیروزی نظام ما وجبهه مقاومت شد ایستادگی ومقاومت بود که این نسخه شفابخش در مقابل زورگوئی‌های استکبار جهانی است.
رنجبر ماهانی در ادامه به مشکلات شهرستان اشاره نمود وبیان داشت: بسیاری از را‌های روستایی شهرستان غیر استاندارد می‌باشند که نیاز به روکش آسفالت دارند.
وی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان شهرستان ریگان ساخته شده است خواستار تسریع در روند راه اندازی آن در این شهرستان شد .
حجت الاسلام رنجبر ماهانی به مشکل طوفان‌های شدید شن وریزگرد‌ها در این شهرستان اشاره نمود وخواستار توجه جدی مسئولان به این شهرستان شد.
وی افزود :مردم شهرستان در روز درختکاری اهتمام جدی به کاشت نهال در این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ی

همسران ومادران شهدا ام البنین های انقلاب هستند

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار