امام جمعه یاسوج؛

تلاش ستودنی نیروهای امدادی در پی حادثه سقوط هواپیما

تلاش نیروهای امدادی برای جستجوی پیکرجانباختگان سانحه هواپیما قابل تقدیر است.

تلاش ستودنی نیروهای امدادی در پی حادثه سقوط هواپیمابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج باتسلیت دوباره به مردم استان و خانواده‌های داغدارِ حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج گفت: حادثه‌ای دلخراش بود که به آسانی از ذهن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پاک نمی‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر حسینی از ادارات مختلف استان، بسیج و سپاه و به خصوص مردم منطقه پادنا، نیروهای امدادی استانهای بوشهر،فارس،لرستان،مرکزی،اصفهان وچهار محال وبختیاری که درچند روز اخیر زحمات زیادی متقبل شدند تقدیر و تشکر کرد.
 
خطیب نماز جمعه شهر یاسوج افزود: در این حادثه تلخ تعدادی از عزیزان هم استانی وهم وطن را از دست دادیم که در این بین نباید تلاش
 نیروهای امدادی از جمله سپاه پاسداران ،ارتش،هلال احمر،بسیج نیروهای مردمی وارگانهای مرتبط را نادیده گرفت.
 
وی به مناسبت هایی از جمله 11اسفندوفات حضرت ام البنین این بانوی بزرگ که چهار فرزند خود از جمله ابوالفضل العباس را با ایثار گری واقتدار به امام خود تقدیم کرد اشاره وعنوان کرد: این روز به نام روز تکریم مادران وهمسران شهدا نام گذاری شده است.
 
وی همچنین با اشاره به 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امدادامام خمینی(ره) افزود: 14 تا 20 اسفندماه هفته نیکوکاری نامگذاری شده که انتظار می‌رود مردم استان در این هفته به نیازمندان کمک کنند.
 
خطیب جمعه یاسوج از روز 15 اسفندماه به عنوان روز درختکاری هم یادی کرد و گفت: درخت مظهر حیات و رویش است و باید همه به درختکاری و ترویج این فرهنگ خوب اهتمام داشته باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:سخنان رهبری معظم در روز 29بهمن ماه سالجاری در جمع مردم تبریز را نباید از یاد برد، قطع نکردن جنگلها،کمک به مستضعفان،تکریم مادران وهمسران شهدا و سخنان رهبری در 29بهمن سالجاری در تبریز از مهمترین سخنان امروز امام جمعه شهر یاسوج بود.
 
حسینی اضافه کرد:با بهبود شرایط آب و هوایی در ارتفاعات دنا پیکر جان باختگان پس از جستجو تحویل خانواده‌های داغدار شود.
 
انتهای پیام/غ

 قدردانی از امداد گران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.