افتتاح دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس در حرم مطهر شاهچراغ

دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به بهره برداری رسید.

افتتاح دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس در حرم مطهر شاهچراغبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: راه اندازی این دفتر زمینه مناسبی برای معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: با راه اندازی این دفتر ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلوزیونی فراملی، ملی و استانی برنامه‌های این حرم مطهر را پوشش میدهند.

دارابی ادامه داد: این دفتر میتواند ارتباط خوبی با برنامه سازان صدا و سیما در سراسر کشور برقرار کند و با توافقاتی که برنامه سازان معارفی و مذهبی با صدا و سیمای مرکز فارس داشته اند شاهد پخش برنامه‌های زنده رادیویی و تلوزیونی از سراسر کشور با این حرم مطهر باشیم.

در این مراسم آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی علیه السلام نیز راه اندازی استودیو حرم و دفتر صدا و سیمای در حرم مطهر را زمینه‌ای مناسب برای معرفی سومین حرم اهل بیت علیه السلام اعلام کرد.

سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم آقای ضا شامخی را به عنوان مسئول دفتر نمایندکی صدا و سیما در حرم مطهر شاهچراغ (ع) معرفی کرد.
انتهای پیام/ر

راه اندازی دفتر صدا و سیمای در حرم شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.