آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نیمی از زائران عتبات نوروز 97 به سامرا مشرف می شوند

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تنها تعداد 50 هزار تن از 100 هزار زائر عتبات نوروز 97 که به عتبات عالیات می روند، به سامرا اعزام می شوند.

نیمی از زائران نوروزی عتبات به سامرا مشرف می شوندمرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛از تشرف نیمی از زائران عتبات در نوروز سال آینده به سامرا خبر داد.

آقایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مقارن شدن ایام شهادت امام هادی (ع) با ایام نوروز و ازدحام احتمالی که در شهر سامرا ایجاد می شود، تنها بخشی از زائران عتبات نوروزی به حرم اهل بیت در این شهر مشرف خواهند شد.

وی اضافه کرد: با وجود شرایط مذکور، تنها تعداد 50 هزار تن از 100 هزار زائر عتبات نوروز 97 که از طریق کاروان های مجاز سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات می روند، به سامرا اعزام می شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: زائرانی  به سامرا مشرف می‌شوند، که سفر آنها پیش از شهادت امام هادی (ع) و یا چند روز پس از ایام شهادت است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: ستاد عتبات عالیات برای اینکه زائران نوروز 97 سفر خوب و ایمنی را سپری کنند، تمام توان خود را به کار می گیرد.

آقایی اضافه کرد: بخش عمده ای از سفر زائران عتبات عالیات در نوروز 97 با ایام ولادت حضرت علی (ع) و امام محمد تقی جواد الائمه (ع) همزمان می شود.

انتهای پیام/

چرا نیمی از زائران در نوروز 97 به سامرا اعزام می شوند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار