کلاهبرداری میلیونی از طریق سایت همسریابی

مردی که در سایت همسریابی زنی را به بهانه ازدواج فریب داده و از او برای سرمایه‌گذاری در کاری ده میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند روز پیش زن جوانی با حضوردر پلیس آگاهی استان البرز از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش در سایت همسریابی ثبت‌نام کرده بودم. در آنجا با مردی آشنا شدم که او نیز در آن سایت ثبت نام کرده بود و قصد ازدواج داشت. با هم گفت‌وگوی تلگرامی و تلفنی را شروع کردیم. در جریان این گفت‌وگو‌ها او مدعی بود شرکت تولیدی دارد و از وضع مالی خوبی برخوردار است.

وی افزود: گاهی همدیگر را ملاقات می‌کردیم. همین رفت و آمدها باعث شد کم‌کم به او اعتماد کنم و علاقه‌مند شوم. او نیزبه من ابراز علاقه کرد و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در جریان اعتمادی که به آن مرد پیدا کرده بودم، به خواست او ده میلیون تومان برای شرکت تولیدی اش سرمایه‌گذاری کردم تا بعداز چند ماه علاوه برپولم، سودی هم بپردازد .

زن جوان ادامه داد: پول را به حسابش واریز کردم و بعداز آن جوان خواستگار تلفن همراهش را خاموش کرد و ناپدید شد. همه جا را جست‌وجو کردم اما موفق به یافتن مرد شیاد نشدم.

سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با این شکایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری کلاهبردار فراری آغاز شد و ماموران دو روز پیش به مخفیگاه او در چایخانه یکی از محله‌های تهران اعزام شدند اما پیش از حضور پلیس او آنجا ر ا ترک کرده بود.

وی افزود: ماموران همچنان در جست‌وجوی او بودندتا این‌که اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد خواستگار شیاد سوار بر خودروی 405 خود در محله تهرانسر در رفت و آمد است. ماموران برای دستگیری او به آنجا رفتند و مرد شیاد را شناسایی و بازداشت کردند. خواستگار شیاد با انتقال به پلیس آگاهی به فریب دادن شاکی از طریق سایت همسریابی و کلاهبرداری ده میلیون تومانی از وی اعتراف کرد.

با توجه به این‌که احتمال می‌رود متهم مرتکب جرایم مشابهی شده باشد، او روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

کلاهبرداری 10 میلیون تومانی در سایت همسریابی

برچسب ها: حوادث ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار