گشایش سومین نمایشگاه مد و لباس در اردبیل

با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم سومین نمایشگاه مد و لباس، کیف و کفش و پوشاک در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دیروز در آئین افتتاح سومین نمایشگاه مد و لباس در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: سومین نمایشگاه مد و لباس، کیف و کفش و پوشاک در آستانه عید نوروز به منظور تنظیم بازار و ارائه محصولات داخلی گشایش یافت تا مردم در این مدت بتوانند از این نمایشگاه با قیمت مناسب خریداری کنند.

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اراک و اردبیل تولیدات خود را به نمایش گذاشتند افزود: این شرکت کنندگان در 48 غرفه آماده ارائه محصولات هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدات داخلی دانست و گفت: انتظار می‌رود با برگزاری این نمایشگاه شاهد حضور مردم در این مکان باشیم که این امر می‌تواند در راستای حمایت از تولید داخلی بسیار مفید و موثر واقع شود و انتظار می‌رود در سال‌های آینده نمایشگاه مد و لباس به صورت تخصصی برگزار شود و طراحان لباس نیز حضور یابند.

عاملی بیان کرد: نیاز است فرهنگ مد و لباس و نوع پوشش در بین مردم فرهنگ‌سازی شود که انتظار می‌رود در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی از گشایش سومین نمایشگاه مد و لباس از امروز تا 13 اسفند از ساعت 15 تا 21 خبر داد و اظهار کرد: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه در ساعات مشخص به این نمایشگاه مراجعه کرده و از محصولات ارائه شده بازدید کنند.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه مد و لباس در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار