نوری طلایی شد/گرایی به مدال نقره رسید

حسین نوری به مدال طلای وزن 87 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بیشکک قرقیزستان امروز به پایان خواهد رسید که در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر الطالبی از عراق را مغلوب کرد.وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. نوری برای با شکست 3 بر صفر ماساتو سومی از ژاپن طلایی شد.

 در وزن 77 کیلوگرم محمد علی گرایی در دور اول یرلیژپوف قهرمان آسیا از قزاقستان را 3 بر صفر شکست داد.وی در دور بعد احمدوف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.گرایی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر از سد یومیدا از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد.گرایی در دیدار نهایی مقابل یانگ از چین مغلوب شد وبه مدال نقره رسید.

در وزن 55 کیلو گرم و دور اول رضا خدری با نتیجه ٧ بر ٣ مقابل راجیندر از هند مغلوب شد و با توجه به شکست حریف هندی در دور بعد خدری خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل میرامبک آیناگولوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان شکست خورد و با توجه به شکست آیناگولوف در دور بعد مقابل المرات تسمراداف دارنده مدال های برنز المپیک و جهان از ازبکستان، عبدولی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

2 مدال طلا و نقره برای نوری و گرایی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار