برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان پل‌دختر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پل‌دختر گفت: نمایشگاه بهاره به‌منظور تنظیم بازار با ۶۴ غرفه در حاشیه بوستان ولایت شهر پل‌دختر گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید ملکشاهی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بهاره در قالب ۶۴ غرفه با توجه به فرارسیدن سال نو و به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، حمایت از مصرف‌کننده و همچنین فراهم کردن شرایط تأمین مایحتاج برای خانوار‌ها در پل‌دختر برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بهاره اقلام مصرفی و مورد نیاز خانوار‌ها با تخفیفت ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

وی در ادامه گقت: مدت برپایی این نمایشگاه از امروز به مدت ۱۰ روز است که در آن اقلام پر تقاضا مانند تنقلات، پوشاک، آجیل، شیرینی، کفش، گل، گلدان، میوه حبوبات، وسایل تزیینی، البسه، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، وسایل خانگی و ... عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پل‌دختر گفت:هدف از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با کمترین واسطه از تولید به مصرف و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های مورد تقاضای جامعه و نظارت مناسبت‌تر بر عرضه این اقلام و تسهیل در دسترسی مردم به کالا‌ها و مایحتاج نوروزی در راستای تنظیم بازار است.

وی عنوان کرد: تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و این اداره در محل نمایشگاه مستقر هستند و علاوه بر رصا قیمت‌ها با هرگونه گران‌فروشی و تقلب در عرضه برخورد قانونی خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پل‌دختر گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام /د

نمایشگاه بهاره در پل‌دختر گشایش یافت

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.