جوادی: نسل جدید کشتی عاشق نیستند

پیشکسوت کشتی در واکنش به نتایج ضعیف تیم ملی کشتی گفت: به اعتقاد من نسل جدید کشتی عاشق نیستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که چرا کشتی گیران ایران در حال حاضر عملکرد خوبی ندارند بیان کرد: رسول خادم در دهان شیر رفت و با موفقیت بازگشت. او اکنون بالای سر تیم ملی است. نواقص را مدام به بازیکنان گوشزد می کند و راه را به خوبی به آنها نشان می دهد. اما متأسفانه شاهد هستیم که ملی پوشان به چاه می افتند. خودمان مانده ایم که چرا با این همه تلاش وضعیت به این شکل است.

او تصریح کرد: به اعتقاد من نسل کشتی عوض شده است. کشتی گیران امروزی عاشق نیستند. ما عاشق کشتی بودیم و با کمترین امکانات قهرمان دنیا می شدیم. امکانات امروز کشتی در مقابل قدیم 100 برابر شده است. فقط سالی یک دست گرمکن به ما می دادند و کفش و دوبند را نیز خودمان تهیه می کردیم و با عشق روی آن نام ایران را می نوشتیم. من و دیگر علاقمندان به کشتی زمانی که به تیم ملی دعوت نشده بودیم، آرزو داشتیم یک جلسه تمرین تیم ملی را ببینیم و کنار آنها تمرین کنیم.


جوادی درباره شخصیت خادم اظهار کرد: خادم خستگی ناپذیر است. مگر این که قصد داشته باشند از نظر روحی او را خسته کنند. خادم انرژی عجیبی دارد. من در کمتر کسی این انرژی را دیده ام که روزی 15 ،16 ساعت بایستد و با وسواس خاصی کارها را رسیدگی کند. باید تلاش کنیم خادم از نظر روحی خسته نشود تا کناره گیری نکند. اگر خادم برود بعید می دانم کسی بتواند مانند او عمل کند.


پیشکسوت کشتی اضافه کرد: امیدوارم با شورای فنی جلسه ای داشته باشیم و اشکال کار را بررسی کنیم. فکر می کنم اشکال از فدراسیون نیست. فدراسیون در حد توانش همه امکانات را برای کشتی گیران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات جوادی درباره وضعیت کشتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار