کارگردان «هاری» مطرح کرد؛

قصه مبتنی بر قهرمان و ضدقهرمان، دلیل جذابیت فیلم هاری است

انصاری گفت: تماشاگر با فیلم‌هایی مثل هاری که قهرمان و ضد قهرمان دارد، بیشتر و بهتر ارتباط برقرار می‌کند.

قصهامیر احمد انصاری کارگردان سینما، درباره روند اکران فیلم سینمایی «هاری» و بازخوردهایی که از مخاطبان این اثر گرفته، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه با وجود وضعیت سخت و بد اکران، استقبال مخاطبان رضایت بخش است. نکته جالب اینجاست که بهترین مبلّغ فیلم خود تماشاگران هستند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: به شخصه در برخی از نمایش های فیلم در سالن های سینما حاضر شدم و دیدم و شنیدم، برخی مخاطبان برای چندمین بار به دیدن فیلم آمده‌اند.

انصاری ادامه داد: مخاطبان می‌گفتند از بس بدبختی مردم را در فیلم ها دیدند، خسته شدند. دلشان می خواهد فیلمی که دارای قهرمان و ضد قهرمان است، ببینند.

این کارگردان گفت: من هم با نظر مخاطبان موافقم؛ تماشاگر با فیلم هایی که قهرمان و ضد قهرمان دارد بهتر همراه می شوند. مقوله ای که جایش در سینمای ما خالی است و به نظر می رسد مخاطبان از قصه های مینی مال اجتماعی خسته شده اند.

انصاری با اشاره به جذابیت های فیلم "هاری" گفت: قصه این فیلم در وهله اول با مخاطب رابطه خوبی برقرار می کند و البته نباید از بازی های خوب بازیگران و ارتباط فردی و جمعی که با نقش های خود برقرار کردند، گذشت.

 

انتهای پیام/

 

چرا فیلم هاری جذاب است؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.