پیش بینی ۵۵ مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در استان زنجان

برای اسکان فرهنگیان در عید نوروز سال ۹۷ حدود ۵۵ مدرسه با بیش از ۴۰۰ اتاق در استان زنجان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ عبادی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای اسکان فرهنگیان بیش از ۵۵ مدرسه با بیش از ۴۰۰ اتاق در استان زنجان پیش بینی شده است.

عبادی ظرفیت این کلاس‌ها را بیش از دو هزار نفر اعلام کرد و افزود: این مدارس مختص فرهنگیان است و در این امر بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی بیان کرد که ثبت نام اینترنتی برای اسکان فرهنگیان از چهارم اسفندماه شروع شده و طرح اسکان فرهنگیان به صورت عملی از ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرهنگیان می‌توانند تا ۲۳ اسفندماه با مراجعه به سایت eskan.medu.ir مرکز اقامتی خود را مشخص کنند.

عبادی به درجه بندی محل اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این مدارس به دو صورت ویژه الف. و ب. هستند که در مدارس به صورت ویژه تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش بینی شده و در مدارس به صورت الف. و ب. تخت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مسافران فرهنگی در مواقعی که با مشکل برخورد کردند با شماره ۳۳۷۷۱۵۷۵ تماس حاصل کنند و برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به صورت آنلاین به سایت آموزش و پرورش مراجعه کرده و برای ثبت نام آیکون اسکان را به روز کنند.

 

انتهای پیام/ع

طرح اسکان فرهنگیان از ۲۵ اسفند کلید می‌خورد

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.