باقری مطرح کرد؛

افزایش ۱.۵ برابری ظرفیت اسکان نوروزی فرهنگیان تهران/ معوقات حق‌التدریسان غیررسمی تهران پرداخت شد

ظرفیت اسکان نوروزی تهران نسبت به سال‌های گذشته 1.5برابر شده استمدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: ظرفیت اسکان نوروزی شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته یک و نیم برابر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه همایش باغبانان بوستان تربیت در جمع خبرنگاران درباره وضع پرداخت مطالبات فرهنگیان عنوان کرد: از مطالبات حق التدریس رسمی دو ماه از سال قبل و 6 ماه از سال جاری بدهکار هستیم.

وی درباره خدمت رسانی در مراکز اسکان نوروزی گفت: ظرفیت اسکان نوروزی شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته یک و نیم برابر شده است، سال گذشته هم 20 درصد مراکز اسکان نوروزی تهران خالی مانده بود، در حالی که سه سال پیش فقط هفت منطقه درگیر اسکان فرهنگیان بود.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه هدف آموزش و پرورش ارائه خدمات به فرهنگیان در اسکان است، عنوان کرد: گاهی به دلیل کمبود مراکز گردشگری ناچار هستیم که این مراکز را در اختیار غیرفرهنگیان هم قرار دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران به پرداخت مطالبات اشاره و تصریح کرد: حق التدریسان غیررسمی تهران به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده اند و برای پرداخت حق التدریس رسمی منتظر تخصیص بودجه هستیم.

انتهای پیام/

وضع پرداخت مطالبات فرهنگیان تهرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
با سلام لطفا وضعیت پرداخت حق الزحمه امتحانات روهم پیگیری کنید
آخرین اخبار