گشایش نمایشگاه بهاره در خراسان شمالی

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : در آستانه عید نوروز نمایشگاه بهاره در 450 غرفه در استان خراسان شمالی گشایش می یابد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمدعلی صدرزاده معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : به مناسبت فرا رسیدن نوروز 450 غرفه نمایشگاه بهاره در شهرهای بجنورد ، شیروان و آشخانه راه اندازی می شود.

وی با بیان این که نمایشگاه بهاره شیروان در 108 غرفه از 28 بهمن ماه دایر شده  و فعالیت آن تا 10 روز ادامه دارد ، افزود : نمایشگاه بهاره بجنورد در 300 غرفه از 10 اسفند و در آشخانه با 40 غرفه از 15 اسفند به مدت 10 روز آغاز برپا می شود .

صدرزاده با اشاره به این که اجناس و مایحتاج مردم در این نمایشگاه ها با 15 درصد تخفیف عرضه می شود ، اظهار کرد : به هیچ عنوان جنس غیرقابل استفاده و بنجل وارد نمایشگاه ها نمی شود ، قیمت ها و کیفت ها پیش از عرضه در نمایشگاه  بررسی و نظارت می شود.

وی تصریح کرد : اجناس با کیفیت های مختلف در نمایشگاه ها عرضه می شود تا افراد و خانواده ها با توان خرید متفاوت بتوانند نیازمندی های خود را در این نمایشگاه ها مرتفع کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی به دایر نشدن نمایشگاه بهاره در برخی از شهرهای دیگر استان اشاره کرد و گفت : 250 واحد صنفی در آستانه نوروز در شهرهای استان نسبت به حراج و فروش فوق العاده اقدام می کنند و کالاها و اقلام مختلف مورد نیاز مردم را با 15 درصد تخفیف عرضه می کنند.

وی اظهار کرد : واحدهای صنفی برای فروش فوق العاده و حراجحتما باید مجوز بگیرند در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند.

انتهای پیام/آ

برپایی 450 غرفه نمایشگاه بهاره در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.