معاون استاندار اردبیل؛

کارخانه ذوب آهن اردبیل به چرخه تولید برمی گردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: کارخانه ذوب آهن اردبیل در روزهای آینده دوباره به چرخه تولید باز می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه ذوب آهن اردبیل که با حضور اعضای کمیسیون کارگری شورای تامین استان اردبیل انجام شد، افزود: ظرفیت تولید این کارخانه در بازگشت مجدد به صورت روزانه 500 تن میلگرد خواهد بود.

وی گفت: بیش از 2 هزار 500 تن شمش آهن به عنوان مواد اولیه این کارخانه خریداری شده و به کارخانه انتقال داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه با شروع به کار دوباره این کارخانه سقف تولید آن به صورت هفتگی به 10 هزار تن خواهد رسید ادامه داد: برای رسیدن به ظرفیت کامل تولید باید ایرادات اساسی خطوط آن رفع شود.

نواداد با اشاره به اینکه تنها با شروع تولید محصول مشکلات کارگری این واحد برطرف خواهد شد افزود: آماده ایم تمام موانع ، مزاحمت ها و عدم همکاری نهادها و ارگان ها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ایرادات خط تولید این واحد صنعتی در حال رفع است و باید در این زمینه از عجله پرهیز کرد اظهار کرد: مشکلات خرید مواد اولیه این واحد صنعتی نیز به طور مطلوب برطرف شده است.

انتهای پیام/ح

تولید روزانه 50 تن میلگرد در کارخانه ذوب آهن اردبیل

برچسب ها: استانداری ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.