شیراز میزبان همایش کاربرد علوم ورزشی در سلامت

دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت نهم اسفند ماه، در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامحسین ناظم‌زادگان دبیر اجرایی همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت با بیان اینکه همایش کاربرد علوم ورزشی در سلامت، رویدادی یک روزه است، گفت: حدود ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند.

دبیر علمی دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت افزود: از محور‌های اصلی این همایش سلامت شهروندی، خانواده و ورزش همگانی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزش، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی است.

فرهاد دریانوش با اشاره به اهمیت سلامت ادامه داد: دبیرخانه همایش ۳۶۰ مقاله از سراسر کشور دریافت کرده که از این تعداد ۲۷۰ مقاله انتخاب شده است که ۲۶ مقاله به شکل سخنرانی و بقیه در قالب پوستر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های علمی آموزشی در این همایش، گفت: موضوعات کارگاه‌ها متناسب با نیاز‌های هیئت‌های مختلف ورزشی انتخاب شده است.

دریانوش با یادآوری اینکه اشتغال فارغ‌التحصیلان یکی از چالش‌های مد نظر برای طرح در این همایش خواهد بود، گفت: برای برگزاری این همایش از ۹ ماه قبل برنامه ریزی آغاز شده است.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.