افتتاح نمایشگاه عکس "شهربابک زیبا"

دومین نمایشگاه تخصصی عکس‌های حمزه مؤمنی در زمینه طبیعت شهربابک با حضور برخی مسئولان این شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمزه مؤمنی مسئول برگزاری این نمایشگاه که علاوه بر رتبه‌های استانی و کشوری، موفقیت‌های بین المللی هم در کارنامه خود دارد، گفت: دومین نمایشگاه تخصصی عکس از طبیعت با عنوان "شهربابک زیبا" دایر شده است.

وی با بیان به اینکه نمایشگاه حاضر شامل ۷۰ قطعه عکس از مناطق گردشگری، آثار تاریخی و مناظر طبیعی شهربابک و تعدادی عکس هم از جاذبه‌های طبیعی سایر شهر‌های کشور می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی مناظر طبیعی شهربابک و آثار کمتر شناخته شده این شهرستان است.

مؤمنی تشویق هنرجویان عکاسی به این حرفه را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه "شهربابک زیبا" بیان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از امروز ۶ اسفند تا ۱۰ روز دیگر در مجتمع فرهنگی هنری شهدا برپاست و در صورت استقبال، امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زمان بازدید از نمایشگاه از ۸ صبح تا ۸ شب است، تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، ،شهرداری شهربابک و یکی از نشریات محلی برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

نمایشگاه عکس در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار