استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

فرودگاه یاسوج تجهیز می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیستم سگینال فرودگاه یاسوج به ماهواره‌ای تبدیل می شود و در حال رایزنی برای ورود هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی استان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال با تأکید بر پرداخت مستقیم در طرح رونق تولید گفت: بانک‌های استان تا قبل از پایان سال پرداخت مستقیم تسهیلات را در اولویت قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بیراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سانحه هوایی گفت: در این سانحه نه تنها بخش علمی و نخبگان پزشکی را از دست دادیم بلکه فعالان حوزه اقتصادی در این سانحه هوایی بودند و بخش اقتصادی ما دچار ضربه و شوکی به این حوزه وارد شد که این تهدید باید به فرصت تبدیل شود.

وی گفت: در سال‌های اخیر فرودگاه یاسوج مجهز شده و مبلغ 30 میلیارد تومان در این فرودگاه هزینه شده است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم سیستم سگینال فرودگاه به ماهواره‌ای تبدیل شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ورود هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی استان خبر داد و افزود: در حال رایزنی با این شرکت‌های هواپیماهایی برای ورود به ناوگان حمل و نقل هوایی استان هستیم.

احمدی با اشاره به اینکه فرودگاه یاسوج به لحاظ کیفیت آسفالت و طول باند با مشکلی مواجه نبوده عنوان کرد: باید هواپیماهای مطمئن‌تری برای فرودگاه یاسوج انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه هواپیماهای ای تی آر از ایمن‌ترین هواپیماهای دنیا است، افزود: همه فرودگاه‌های کشور دارای شرایط خاصی هستند و تلاش می‌کنیم با مجهزتر کردن فرودگاه یاسوج تهدید پیش آمده را به فرصت تبدیل کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید امید خود را از دست دهیم و ضمن تاثر عمیق از وقوع این حادثه ناگوار، هیچ چیزی نمی‌تواند به عزم مسؤولان برای توسعه استان خدشه و خلل وارد کند.

انتهای پیام/ش

رایزنی برای ورود هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.