قطع راه روستایی در اندیکا و دزفول به علت بارش باران

فرماندار اندیکا از مسدود شدن راه های ارتباطی چند روستای این شهرستان به علت بارش باران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری، فرماندار اندیکا گفت: مناطق کوهستانی این شهرستان در زمان بارندگی معمولا صعب العبور هستند. روز گذشته نیز آب رودخانه شیمبار به صورت موقت در یکی از دره ها (چند روستا در این دره واقع شده اند) بالا زده و در نهایت راه این روستاها مسدود شد.

وی افزود: راهی که به چند روستا می رسد در شرایط بارندگی امکان تردد در آن وجود ندارد و روز گذشته حتی اکیپ هلال احمر و پزشکی را در سخت ترین شرایط به چاله مونار اعزام کردیم و رسیدگی های لازم انجام شده است.

فرماندار اندیکا گفت: مناطق عشایری چون کوهستانی هستند موقع بارندگی مشکل پیدا می کنند و تردد در مواقع بارندگی در این مسیرها سخت و خطرناک است؛ همچنین برخی از این مناطق حتی برف گیر نیز هستند.

ورناصری بیان داشت: روز گذشته بر اثر بارندگی شدید راه حدود 8 تا ۱۰ روستا در بخش چلو (منطقه روستایی و عشایری) مسدود شد چون هنگام بارندگی امکان تردد در جاده های دسترسی آن ها وجود ندارد.

مسعود سخایی، بخشدار سردشت دزفول گفت: بارندگی های شدید در روز گذشته موجب قطع ارتباط چند روستا در بخش کوهستانی سردشت این شهرستان شده است.

وی بیان داشت: پیرو بارندگی های روز گذشته جاده روستاهای کارنج، علی عرب، تمد بازارگه و شعبیه در بخش کوهستانی سردشت بسته شده است و به همین دلیل ارتباط روستاها و عشایر این مناطق با مرکز بخش و روستاهای همجوار قطع شده است.

بخشدار سردشت دزفول با بیان اینکه تمام جاده های مسیرهای ذکر شده شنی هستند، عنوان کرد: خوشبختانه بارندگی های بسیار خوبی در این چند روز شاهد بوده ایم اما با این وجود با تلاش پرسنل اداره برق هیچگونه قطعی برق نداشتیم.

سخایی  گفت: جاده سردشت دزفول در حال حاضر باز است و در این مسیر هیچگونه ریزشی رخ نداده است.

انتهای پیام/م

راه های روستایی در اندیکا مسدود شد

برچسب ها: بارندگی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.