فناوری دانش بنیان که هوای سلامت شما را دارد

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزارهایی شده است که دمای بدن انسان را در شرایط سخت پیش بینی می‌کند.

خبرنگار: جعفری/قرار گرفتن در شرایط سخت هوایی را به کمک نرم افزارهای دانش بنیان آسان کنید.به گزارش خبرنگار حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که دمای بدن انسان را در شرایط سخت اندازه گیری می‌کند و به او کمک می‌کند تا از خود مراقبت کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم افزار شبیه ساز گفت:‌ در هوای بسیار گرم و همچنین در کارگاه‌ها هنگامی که دمای محیط بالا می‌رود به افراد آسیب می‌رسد.

 وی ادامه داد: ما اقدام به تولید نرم افزاری کرده‌ایم که با توجه به هوای گرم به افراد هشدار می‌دهد که تا چه اندازه باید در هوای گرم بمانند و در غیر این صورت گرما زده خواهند شد.

مدیر این شرکت با اشاره به اینکه نرم افزار شبیه سازی برای فرآیند حرارتی در صنعت تولید شده است، گفت: این نرم افزار شبیه ساز، رفتار تجهیزاتی مثل کوره را مدل سازی می‌کند و بر اساس آن راهکارهایی را در برای بهبود مصرف انرژی ارائه می‌دهد.

صرفه جویی در مصرف انرژی با نرم افزار شبیه ساز دانش بنیان

 وی در خصوص چگونگی عملکرد این نرم افزار، بیان کرد: نرم افزار شبیه ساز، فرآیندی را ایجاد می‌کند که به کمک آن می‌توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. برای فعالیت‌های صنعتی نیاز به آزمون و خطاهای بسیار است که به کمک این نرم افزار می‌توانیم نقطه بهینه را پیدا کنیم و فعالیت صنعتی خود را انجام دهیم.

 مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: در حال حاضر نرم افزار تشخیص دمای بدن انسان در شرایط سخت تنها بر روی سیستم‌های کامپیوتری قابل اجرا است و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم این قابلیت را بر روی تلفن‌های همراه هم  پیاده‌سازی کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.