تردد روان در محور‌های فارس/جاده‌های فارس لغزنده است

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: ترافیک در محور‌های فارس روان است.

سرهنگ احمدی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه تردد در محور‌های فارس روان است، اظهار کرد: بارش باران موجب لغزندگی در محور‌های مواصلاتی شیراز به کازرون، شیراز به سپیدان، شیراز – نورآباد و شیراز - فراشبند شده است.

وی توصیه کرد: رانندگان از کمربند ایمنی استفاده کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: رانندگان تجهیزات ایمنی لازم را در هنگام سفر به همراه داشته باشند و فاصله با خودرو جلو فاصله داشته باشند.

اداره کل هواشناسی فارس، آسمان استان را امروز ابری همراه با بارش پراکنده باران، بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید پیش بینی کرد.

حسن فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: با توجه به اینکه با شروع فعالیت سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلاب و یخبندان معابر و جاده‌های مرتفع و کوهستانی وجود دارد به ستاد بحران همه شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اعلام آماده‌باش کرده‌ایم تا نسبت به انجام اقدامات فوری و اضطراری پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی، مقابله با هرگونه مخاطرات احتمالی و امدادرسانی به افراد گرفتار اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

وضعیت تردد در محورهای فارس

 

برچسب ها: بارش باران ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار