آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

مدیر مركز علمی كاربردی جهاددانشگاهی تبریز از آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برای بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رباب نوروزی مدیر مركز علمی كاربردی جهاددانشگاهی تبریز ثبت با اشاره به این‌که ثبت نام از طریق سایت سنجش و نیز به صورت حضوری در مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاددانشگاهی انجام می‌شود، گفت: ثبت نام کاردانی تا روز دوشنبه، هفتم اسفند و ثبت نام کارشناسی تا پایان روز چهارشنبه، نهم اسفند سال جاری ادامه دارد.

وی در خصوص رشته‌های موجود در این مرکز در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیان کرد : مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویس تحت وب، کارشناسی حرفه ای معماری - طراحی داخلی و کارشناسی حرفه‎ای مترجمی همزمان انگلیسی از جمله رشته‌ها به شمار می‌آید.

وی در مورد رشته‎های مقطع کاردانی، تاکید کرد: از رشته‌های مقطع کاردانی می‌توان به کاردانی حرفه‎ای امور بورس، کاردانی فنی نرم افزار کامپیوتر، -کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه‎های گسترده، کاردانی فنی شبکه، کاردانی فنی معماری شهری، کاردانی حرفه‌ای معماری داخلی و کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی اشاره کرد.

نوروزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این‌که رشته‎های موجود در این مرکز براساس نیاز بازار کار در حوزه‎های فناوری اطلاعات، مدیرت شهری و فرهنگ و هنر انتخاب شده‎اند، یاد آور شد: این مرکز با 20 سال سابقه آموزشی و با بهره مندی از امکانات، تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی مناسب و نیز تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

وی ادامه داد: تاسیس و راه‎اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در راستای جذب طرح‎ها و ایده‎های فناورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، ارائه فضا و امکانات برای استقرار تیم‎ها و واحدهای فناور در مرکز ، حمایت و پشتیبانی از آن‎ها برای تجاری سازی ایده‎ها و طرح‎ها، راه اندازی شرکت‎های دانش بنیان و ه‎مچنین وجود دفتر کارآفرینی و اشتغال در مرکز در جهت فراهم کردن زمینه ایجاد کسب و کارهای کوچک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز از مزیت‎های این مرکز به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌که از دیگر مزیت‎های مرکز می‎توان به برنامه‎های حمایتی از تشکل‎های دانشجویی و انجمن های علمی اشاره کرد، افزود:علاوه بر این، برگزاری کارگاه‎های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت و کارآفرینانه و نیز برگزاری پودمان‎های تخصصی شغل محور از دیگر موارد است.

نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: در هر نیمسال تحصیلی ، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی، فرهنگی و رتبه‎های برتر هر ورودی اعمال می‌شود و در این مرکز فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‎های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت در اولویت قرار دارند .

 

انتهای پیام/ش

پذیرش دانشجو در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.