مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

۱۳۰۰ کلاس درس آماده میزبانی از معلمان در ایام نوروز است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در نوروز سال ۹۷ به منظور اسکان نوروزی فرهنگیان در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این یک هزار و ۳۰۰ کلاس در اکثر شهرستان‌های ۱۹ گانه استان برای میزبانی از فرهنگیان در ایام نوروز تدارک دیده شده است.

نخعی  ادامه داد: علاوه بر کلاس‌های درس، مراکز خدماتی-رفاهی آموزش و پرورش نیز در سطح شهرستان‌ها آماده میزبانی از معلمان گرامی در این ایام هستند.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل مراحل ساخت دو مرکز خدماتی-رفاهی در شهرستان‌های نیکشهر و خاش، افزود: با پایان بهسازی مرکز خدماتی-رفاهی آموزش و پرورش سراوان تا قبل از ایام نوروز، این سه مرکز نیز در ایام تعطیلات نوروز به معلمان خدمات ارائه می‌کنند.

نخعی ادامه داد: در سال گذشته یک هزارو ۱۶۹ کلاس درس با امکانات مختلف در اختیار معلمان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت که امسال این میزان به یک هزار و ۳۰۰ کلاس افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال بالغ بر یک میلیارد تومان برای خرید و جایگزینی تجهیزات مراکز آموزشی و رفاهی استان هزینه شده است.

وی در ادامه به توزیع اعتبارات بهسازی فضای آموزشی اشاره و بیان کرد: ۵۰ درصد مجموع اعتبارات بهسازی فضا‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در ۶ ماه اخیر به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

نخعی در پایان افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال بتوانیم خدمات بهتری نسبت به نوروز سال قبل به فرهنگیان گرامی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ع

کلاس های  درس درایام نوروز  آماده پذیرایی از فرهنگیان  است

برچسب ها: مدرسه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار