دستور آذری‌جهرمی در خصوص کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد تا هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز این وزارتخانه را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کنند.

دستور آذری‌جهرمی در خصوص کمک به مردم زلزله زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مديران این وزارتخانه دستور داد تا هزينه اقلام تبليغاتی عيد نوروز را صرف كمك به مردم زلزله زده کرمانشاه كنند. سیدتحسین عادلی مدیرکل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این دستور وزیر را طی نامه‌ای به مدیران این وزارتخانه ابلاغ کرد.

در متن نامه سیدتحسین عادلی خطاب به مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است:

"با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید شمسی و تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی توسط سازمان ها و شرکت ها بنابر دستور وزیر محترم مبنی بر اهتمام ویژه برای کمک رسانی به مردم زلزله زده کشور، مقتضی است برآورد هزینه های مربوط به موارد مذکور را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نموده و در شب عید گام موثری برداریم.

از این رو کلیه سازمان ها و شرکت ها نسبت به تهیه بسته‌های مورد نیاز با هماهنگی استانداری استان مذکور و از طریق این دفتر اقدام لازم را مبذول نمایند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
بهترین کمک اینه که همه شهراشونو وای فای نصب شود
آخرین اخبار