خواهرانی که فقر را نمی بینند اما حس می کنند+تصاویر

زهرا و مرجان خواهرهای کم بینای رمشکی ،که به دلیل درآمد کم پدرشان نیازمند کمک نهاد های حمایتی و خیران هستند تا شاید دنیای اطراف معنا و مفهوم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حسن ابراهیمی رئیس شورای اسلامی روستای سورگاه از توابع دهستان رمشک در شهرستان قلعه گنج گفت : این دوخواهر بنام های زهرا و مرجان هردو کم بینای مادر زادی هستند و از آن رنج می برند .

وی افزود : این دو خواهر از یک خانواده فقیر و کپر نشین هستند وپدرشان یک کارگر ساده است که توان مالی برای درمان فرزندان خود را ندارند.

خواهرانی که فقر را نمی بینند اما حس می کنند+تصاویر

ابراهیمی بیان کرد : آنها را به نهاد های حمایتی ارجاع دادیم اما هنوز آنها را تحت حمایت قرار نگرفته  و اقدامی در راستای درمان این دوخواهر صورت نگرفته است .

رئیس شورای اسلامی روستای سورگاه تصریح کرد :اکنون این خانواده و این دوخواهر چشم انتظار همت خیرین هستند که دست مددی به سوی آنها دراز کرده اند .

وی اظهارکرد : هرچند که مردم روستا خودشان از قشر محروم و نیازمند هستند اما به همت اهالی مبلغی جمع آوری شد اما آنها فقط یک بار توانستند به یک پزشک عمومی مراجعه کنند .

خواهرانی که فقر را نمی بینند اما حس می کنند+تصاویر

 پدر این دو خواهر نابینا گفت : با وجود دو فرزند نابینا خیلی برایمان سخت و دشوار هست زیرا اینجانب شغل و درآمدی ندارم و با کارگری آنهم فقط یک فصل برای ما‌ در اینجا کار وجود دارد و بیش از خرج و خوراک مان نمی شود.

وی اظهار کرد :با این شرایط توانایی درمان آنها را ندارم و آنها دارند رنج می برند .

وی گفت : یک بار به همت اهالی مبلغی جمع آوری و به ما کمک کردند که آن ناچیز بود و فقط توانستیم تا مرکز استان بریم و دکتر به ما گفت اگر هزینه درمان آنها تامین شود چشمان آنها قابل درمان است .

روستای محروم و دور افتاده ی سورگاه یکی از روستاهای دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج در فاصله 650کیلومتری از مرکز استان کرمان قرار دارد .

گزارش از طالب گل افشان

انتهای پیام /ی

زهرا و مرجان چشم انتظار همت خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خدای من