پیروزی شاگردان شاهین طبع مقابل قزاقستان

تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد در سومین دیدار مقدماتی جام جهانی 2019 چین تیم ملی بسکتبال قزاقستان را شکست دهد.

پیروزی شاگردان شاهین طبع مقابل قزاقستانبه گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد امروز در سومین دیدار خود از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2019 چین تیم ملی بسکتبال قزاقستان را شکست دهد. شاگردان شاهین طبع در کوارتر نخست بازی پایاپایی را مقابل حریفشان به نمایش گذاشتند اما توانستند با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 16 - 15 برنده باشند. 

تیم ملی بسکتبال کشورمان در کوارتر دوم با ارائه یک بازی بهتر در دفاع و حمله توانست اختلاف امتیاز خود را با میزبانش بیشتر کند و در پایان نیمه نخست با نتیجه 32 - 25 به برتری برسد. این روند در کوارتر سوم هم ادامه پیدا کرد و پرتاب های دقیق بازیکنان باعث شد تا در ادامه و در پایان کوارتر سوم اختلاف دو تیم دو رقمی شود. 

شاگردان مهران شاهین طبع در کوارتر چهارم هم با حفظ همان روند توانستند قزاقستان را با نتیجه  75 - 54  شکست دهند. قزاق ها در دو بازی گذشته خود مقابل عراق و قطر پیروز شده بودند اما تیم ملی بسکتبال کشورمان تنها به یک پیروزی و آن هم در مقابل قطر دست یافته بود. 

شاگردان مهران شاهین طبع روز شنبه به تهران باز می گردد تا در چهرمین دیدار مقدماتی جام جهانی بسکتبال در تهران از تیم ملی عراق پذیرایی کنند. پیش از این تیم ملی کشورمان در بازی رفت مغلوب این تیم شده بود . 

انتهای پیام / 

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار