آغاز اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفند/ زمان ثبت‌نام دارندگان فیش‌های حج تمدید شده است

رئیس حج و زیارت استان فارس از آغاز اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس بیان کرد: اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اعزام‌های زمینی به صورت روزانه و اعزام‌های هوایی به صورت هفتگی انجام می‌شود.

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به مشخص شدن زمان ثبت‌نام قطعی عتبات نوروزی در استان فارس، اضافه کرد: نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی ۷ اسفند اعلام می‌شود.

زینلی به فعالیت ۱۴۰ دفتر زیارتی مجاز در سطح استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‎توانند با مراجعه مستقیم به این دفاتر نسبت به نام نویسی و دریافت کد رهگیری اقدام یا اینکه از طریق سامانه atabat.haj.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس همچنین درباره حج تمتع و ثبت‌نام آن با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام دارندگان فیش‌های حج تمدید شده است، اظهار کرد: کسانی که تا پایان دی ۸۵ فیش حج تهیه کردند می‌توانند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصات کاروان‌ها از طریق مسئولان حج و زیارت به اطلاع افراد رسانده می‌شود، گفت: اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از ۴ بهمن نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ن

اعزام متقاضیان استان فارس به عتبات عالیات

برچسب ها: عتبات عالیات ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار