فرماندهی انتظامی و شهرداری کرمانشاه توافق نامه امضا کردند

فرماندهی انتظامی استان و شهرداری کرمانشاه به منظور افزایش همکاری ها با یکدیگر توافق نامه امضا کردند.

فرماندهی انتظامی و شهرداری کرمانشاه  توافق نامه امضا کردند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به منظور افزایش همکاری ها فرماندهی انتظامی استان و شهرداری کرمانشاه با یکدیگر توافق نامه همکاری امضا کردند.

 این توافق نامه در محل پردیس انتظامی به امضا سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان و "آرش رضایی" شهردار کرمانشاه رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در این مراسم ضمن تاکید بر همکاری نیروی انتظامی شهرداری گفت: به منظور  ایجاد امنیت در جامعه همکاری تمامی ارگان ها به ویژه سیستم مدیریت شهری لازم است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه نظم و امنیت یک محصول اجتماعی است، افزود: خوشبختانه همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه برقرار است.

وی ضمن تاکید بر حفظ اقتدار سازمان همراه با رأفت اسلامی، بیان داشت: امروز سرمایه اجتماعی در سایه مردم داری به وجود می آید و مشارکت ارگان ها، سازمان ها و عموم مردم تاثیر بسزایی در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان دارد و همکاری و همراهی شهروندان در بحث پیشگیری، نقش مؤثری در کاهش وقوع جرایم داشته و شهروندان نیز باید در این مقوله مهم، پلیس را یاری کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در تولید امنیت اجتماعی به عنوان پیشانی نظام اسلامی عمل می کند، تاکید کرد: همکاری دستگاه ها، ارگان های دولتی و سمن ها با نیروی انتظامی باعث بالا رفتن اعتماد عمومی، تبیین رویکردهای اجتماعی پلیس جامعه محور، اصلاح باورهای غلط و همکاری و همراهی بیشتر آحاد مردم با پلیس خواهد شد.

احصا جرایم اجتماعی در نقاط مختلف شهر، برگزاری جلسات شورای پیشگیری از حوادث و آسیب های اجتماعی، ارائه آموزش های لازم به اقشار مختلف و برگزاری نمایشگاه های مشترک از مفاد ذکر شده در این توافق نامه هستند.

انتهای پیام/ز



امضا تفاهم نامه نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.