سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خبر داد

اعطای نوزدهمین پروانه بهره‌برداری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهمین پروانه بهره‌برداری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب. در سیستان و بلوچستان اعطا شد.

سیدمحمدرضا واعظی مقدم سرپرست   میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان ر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان چابهار، یک دفتر در زابل و یک دفتر در خاش راه اندازی شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: با راه اندازی این دفاتر، امسال دفتر خدمات گردشگری استان به بیش از دو برابر رسیده است.

وی گفت: امیدواریم با راه اندازی این دفاتر، در سال جدید شاهد رونق گردشگری در سیستان و بلوچستان باشیم.

مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: در راستای تبلیغات و بازاریابی برای جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی از طریق دفاتر مسافرتی داخل استان در ابتدای راه هستیم.

وی گفت: در این زمینه عزم جدی وجود دارد چرا که صنعت گردشگری برای شکل گرفتن و بسط و گسترش آن نیازمند حضور پررنگ بخش خصوصی و برنامه‌های جدید و جدی است.

میرحسینی اعلام کرد: ظرفیت‌های توسعه به گونه‌ای است که هرگونه کوتاهی در هر بخش آن منتج به از دست رفتن فرصت‌ها در بازار گردشگری با توجه به رقابت‌های فعال ملی و جهانی خواهد شد.

این مسئول از افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در واقع پیشانی مواجهه نخستین گردشگران با یک مقصد گردشگری به شمار می‌روند لذا توفیق یا عدم توفیق آن‌ها بر موفقیت یا شکست برنامه‌های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان خدمات گردشگری به شدت تاثیر گذار است به همین دلیل افزایش تعداد دفاتر و آموزش کارکنان آن‌ها از برنامه‌های پیش روی معاونت گردشگری استان است.

انتهای پیام/ع

افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار