رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:

تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده مهمان استان هستیم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ما تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده مهمان استان هستیم و هرچقدر که مدیران استان کمک کنند کار ما زودتر در کرمانشاه به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا تابش امشب در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت:  باوجود هزینه‌های سنگین استقرار ستاد‌های معین، از امروز ستاد‌های معین استان‌های خراسان رضوی و مازندران در سرپل ذهاب به کمک بازسازی شهر آمده اند.
 
تابش افزود:بوروکراسی ادارات در استان‌های دیگری که زلزله زده بوده اند، به اندازه کرمانشاه دست و پاگیر نبوده است. از مدیران  استان خواهش می کنم با جسارت بیشتری به کمک زلزله زدگان بیایند.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آواربرداری شهر سرپل ذهاب باید تا عید نوروز به گونه‌ای باشد که شهر از نظر بصری، آماده بازسازی پرشتاب باشد، گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده در تعطیلات نوروز نیز بی وقفه ادامه دارد. از استاندار محترم میخواهم که دستور دهند که حمل و نقل مصالح در ایام عید نوروز آزاد باشد.
 
تابش از بانک‌های استان کرمانشاه تقاضا کرد تا ۲۵ اسفندماه به انعقاد قرارداد‌ها و پرداخت تسهیلات به مردم زلزله‌زده ادامه دهند.


انتهای پیام/پ

حضور رییس بنیاد مسکن در کرمانشاه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.