رییس بنیاد برکت؛

با برنامه مطالعاتی در راور کار می کنیم

رییس بنیاد برکت با اشاره به کار برمبنای برنامه مطالعاتی، گفت:یکی از دلایل کندی اجرای برنامه بنیاد برکت در راور، مطالعات مشاور طرح بود که خوشبختانه به اتمام رسیده است.

با برنامه مطالعاتی در راور کار می کنیمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان،عارف نوروزی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) شهرستان راور به میزبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تهران با بیان اینکه به عنوان معین اقتصادی منطقه راور به دنبال حل مشکل بیکاری شهرستان هستیم، گفت: از روز اول عزم استاندار کرمان و الویت ایشان در شهرستان راور، همواره رفع مشکل بیکاری در منطقه بوده است.

نوروزی با بیان اینکه نگاه ما در راور طرح توسعه منطقه بوده، اما بستر اصلی کار بحث اقتصادی است، اظهار کرد: کمیته راهبری توسعه شهرستان راور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بلافاصله پس از انعقاد تفاهمنامه در استانداری کرمان تشکیل شد و این کار از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جدی گرفته و دنبال خواهد شد و انشالله معضل بیکاری را در این شهرستان حل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به برخی انتقادات از کندی روند اقدامات بنیاد برکت در منطقه راور، گفت: مطالعه مشاور یکی از دلایل کندی حرکت‌های ابتدایی طرح توسعه راور بود که خوشبختانه مطالعات طرح از سوی مشاور ارایه شده و گام به گام طبق این مطالعات در حال حرکت هستیم ضمن آنکه مشکل اعطای تسیهلات از سوی بانک پاسارگاد به عنوان بانک عامل در منطقه نیز حل شده است.

رییس بنیاد برکت تصریح کرد: طرح‌های اقتصادی اجتماعی محور، بنگاه محور و تسهیلات محور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان راور در نظر گرفته شده است که امیدواریم ظرف مدت ۲ سال باقی مانده، شاهد اقدامات خوبی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح

برنامه بنیاد برکت در راور برمبنای مطالعات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.